۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
برداشت محصول گندم در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان:

برداشت محصول گندم در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت

سمنان- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان بابیان اینکه برداشت محصول گندم در استان ۱۰ درصد کاهش یافت، گفت: برداشت گندم در مناطق شمالی همچنان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر منوچهری بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در سال زراعی جاری میزان برداشت محصول گندم از مزارع استان ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است، اظهار داشت: برداشت گندم در مناطق شمالی همچنان تداوم دارد و رغبت گندم کاران درفروش گندم به شرکت‌های دولتی و تعاونی‌های استان بیشتر است.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری با پدیده خروج غیرقانونی گندم از مزارع استان به نقاط مختلف کشور مواجه نبودیم، افزود: پرداخت به‌موقع مطالبه‌های گندم کاران به‌طور جد در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با اشاره به اینکه حمایت از کشاورزان استان با اجرای طرح‌های کاربردی و کارشناسی برای افزایش و بهره‌وری در تولید محصول ادامه دارد، تصریح کرد: در سال گذشته پنج هزار تن گندم باکیفیت از دیگر نقاط کشور به استان وارد شد.

منوچهری بابیان اینکه خرید گندم در شهرهای جنوبی و غربی استان به پایان رسیده است، اعلام کرد: پرداخت به‌موقع مطالبات کشاورزان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

کد خبر: ۳۴٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha