۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
نهاده های دام و طیور باید به تمام تولیدکنندگان داده شود
نماینده مردم در مجلس یازدهم:

نهاده های دام و طیور باید به تمام تولیدکنندگان داده شود

صفایی، نماینده مردم در مجلس دهم و یازدهم با بیان اینکه واردات خوراک دام و طیور باید به استان ها واگذار شود، گفت: نهاده های دام و طیور باید به تمام تولیدکنندگان داده شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد صفایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه واردات خوراک دام طیور باید به استان ها واگذار شده و این حوزه از انحصار خارج شود، گفت: در شرایط کنونی ۲۰ تا ۳۰ درصد نهاده ها به تولیدکنندگان واگذار نشده ولی این بخش قیمت گذاری می شود و این مسئله موجب افزایش فشار بر تولیدکنندگان شده است از این رو باید خوراک دام و طیور به همه تولیدکنندگان واگذار شده و بعد بر مبنای آن قیمت گذاری صورت گیرد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم منع واردات کره و صدور مجوز برای صادرات شیرخشک تاکید کرد و گفت: براساس گزارش های جهانی ۳ شرکت میهن، کاله و شکلی به دلیل اینکه هرتن از این محصول را ۱۷۳۹ دلار در داخل کشور گران تر فروخته اند، در طول ۷ سال اخیر از این حوزه به ۳۲۲ میلیون دلار سود رسیده اند.

وی تصریح کرد: وزارت صمت باید جلوی افزایش افسارگسیخته محصولات پتروشیمی را بگیرد زیرا این مسئله به دلیل افزایش و گرانی تولید فشار زیادی را به مردم وارد خواهد کرد، همچنین دولت باید از افزایش قیمت فولاد نیز جلوگیری کند.

کد خبر: ۳۴٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha