۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
بندر خصوصی فریدون‌کنار به منطقه اقتصادی تبدیل می‌شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

بندر خصوصی فریدون‌کنار به منطقه اقتصادی تبدیل می‌شود

نوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اظهار اینکه دو بندر در نوشهر و فریدون‌کنار تحت پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران است، گفت: بندر خصوصی فریدون‌کنار به منطقه اقتصادی تبدیل می شود.

محمدتقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه دو بندر در نوشهر و فریدون‌کنار تحت پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران است، افزود: بندر نوشهر منطقه ویژه اقتصادی بوده و بندر فریدونکنار در اختیار بخش خصوصی است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا منطقه اقتصادی برای بندر خصوصی فریدونکنار تعریف کنیم و در حال حاضر تمرکز در بنادر نوشهر و فریدونکنار بر گردشگری و صنایع کوچک است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: ترمینال مسافری با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در بندر نوشهر احداث و بخش خصوصی طی فرایندی برای واگذاری این ترمینال انتخاب شده است.

انزان پور، آوردن شناورهای مناسب برای حمل بار را از اولویت های بندر عنوان کرد و گفت: از برنامه های هلدینگ ها برای توسعه ظرفیت کشتیرانی استقبال می کنیم.

وی با اظهار اینکه تلاش می کنیم، ۲۰۰ هکتار از عرصه ها را به مجموعه بندر نوشهر اضافه کنیم، گفت: در حال تلاش برای اجرایی شدن مصوبه دولت برای توسعه این بندر هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: در بندر فریدونکنار نیز سایت ۱۵ هکتاری وجود دارد که در شرف قرارداد با بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی تمایل به احداث تولید کارخانه های خوراک دام در این بندر دارد.

کد خبر: ۳٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha