۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
دستگاه های نظارتی بر قیمت گذاری خودروسازان نظارت داشته باشند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

دستگاه های نظارتی بر قیمت گذاری خودروسازان نظارت داشته باشند

گودرزوند چگینی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: از دستگاه های نظارتی درخواست پیگیری و نظارت بر قیمت خودروسازان را دارم.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۹مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مجلس شورای اسلامی طبق اصول متعدد قانون اساسی از جمله اصول ۵۷، ۵۸، ۷۱، ۷۲ و ۷۳ در عموم مسائل می تواند قانون وضع کند و همه طرح ها و لوایح از مسیر مجلس شورای اسلامی عبور می کند. امروز وضع معیشتی مردم خوب نیست مردم انتظار دارند با وضع قوانین متناسب وضع زندگی اقتصادی شان تغییر کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در برابر خداوند و مردمی که در همه حال پشتیبان هستند و در همه صحنه ها حضور دارند، مسئول هستند، با وجود اینکه مجلس یازدهم تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار برده اما کافی نیست.

وی اظهار داشت: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد بی حد و حصر قیمت ها هستند، دولت باید توان خود را مضاعف کند، مدیران ناکارآمد، ناتوان و بی انگیزه را مرخص کند، این حداقل انتظار وضعیت فعلی است، مدیرانی که در سطح ملی و استانی به کار بگیرند که با وضعیت مردم آشنا باشند، درد کشیده باشند، مشکلات را لمس کنند، توانایی برنامه ریزی و سازماندهی در امور محوله را داشته باشند، از باند بازی و گروه گرایی به دور باشد، قدرت پیش بینی، نظارت و کنترل داشته باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: نسبت به وضع پیش آمده پاسخگو باشند، بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد ناشی از بی مسئولیتی و ناتوانی بخشی از مدیران و عدم توانایی در پیش بینی آنها است، کشور امروز نیاز به مدیران متعهد، متخصص و میدانی دارد، در استان گیلان و خصوصا در شهرستان دیار صلح و دوستی رودبار مظلوم و عزیزم، کشاورزان نیاز به حمایت دارند از وزارت نیرو و مسئولین محلی انتظار داریم همراه با کشاورزان در تامین آب کشاورزی که در فصل نتیجه دهی محصولات کشاورزی است، به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند.

این نماینده مجلس گفت: همچنین آب شرب روستاها و شهرهای شهرستان رودبار در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد، متاسفانه مدیریت آب و فاضلاب استان گیلان در خواب ناز قرار گرفته است، با وجود استان آبی در بسیاری از شهرها و روستاها مردم از حداقل آب شرب برخوردار نیستند.

گودرزوند چگینی درادامه نطق خود تصریح کرد: در گام دوم انقلاب هستیم، قابل قبول نیست کسانی در مسندهایی در حوزه آب و فاضلاب مسئولیت بگیرند که هیچ وقعی به حداقل خواسته های مردم نداشته باشند، درک مشکلات و مسائل شهری و روستایی نیازمند مدیرانی متخصص، توانمند، به دور از مسائل حاشیه ای و باند بازی هستند. از وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور و دستگاه های نظارت مسئول درخواست پیگیری و نظارت بر مشکلات عدیده که آب و فاضلاب استان دارد را دارم.

وی افزود: در حوزه اشتغال، شهرستان رودبار با توجه به سوابق اش و وجود صنایع تعطیل و نیمه تعطیل و همچنین معادن از وزارتخانه های مرتبط درخواست  رسیدگی به مشکلات صنعتگران را دارم، توجه به معیشت فرهنگیان، بازنشستگان، مستمری بگیران، از وزرای آموزش و پروش، رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در خواست رسیدگی به شرایط اقتصادی این قشر را دارم، امروز توان و قدرت مردم با توجه به گرانی و تورم تحلیل رفته است انتظار است کسانی که عمر خود را در راه خدمت به مملکت گذاشته اند مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: از دستگاه های نظارتی درخواست پیگیری و نظارت بر قیمت خودروسازان را دارم و امیدوارم دولت در اولویت به این مشکلات، هر چه سریع تر اقدام عاجل به عمل بیاورد.

کد خبر: ۳۴٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha