۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۲۳۵۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد/ دلار ۲۲۳۵۰ تومان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش ۹ دلاری قیمت اونس و ارزانی ۱۳۳۰ تومانی قیمت دلار موجب شد تا قیمت انواع سکه و طلا در بازار ایران ارزان شود.

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز پنجشنبه به ۲۰۳۵ دلار رسید. همچنین نرخ دلار از ۲۳ هزار و ۶۸۰ تومان که در روز پنجشنبه معامله می شد به ۲۲ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تمام سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۸۵۰ تومان رسید که در مقایسه با قیمت خرید و فروش این نوع سکه ها در آخرین روز کاری هفته گذشته بازار به ترتیب کاهش ۵۰۰ هزار تومانی و ۷۰۰ هزار تومانی داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه به پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید که در مقایسه با روز پنجشنبه کاهش ۲۳۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

محمد ولی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به آخرین روز کاری بازار در هفته گذشته به ترتیب کاهش ۱۸۰ هزار تومانی و ۱۵۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید که در مقایسه با نرخ مثقال طلا در روز پنجشنبه هفته گذشته کاهش ۲۸۰ هزار تومانی را تجربه کرده است. همچنین امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۶۷ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به آخرین روز کاری بازار طلا در هفته گذشته کاهش ۶۴ هزار تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۳۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha