۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
 ۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان پلمب شد
رئیس بازرسی سازمان صمت زنجان:

۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان زنجان پلمب شد

زنجان- مسلمی، رئیس بازرسی سازمان صمت زنجان گفت: طی چهار ماهه سالجاری ۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شده است.

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار بازار،به بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه سالجاری با بازرسی های انجام شده ۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

وی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با همکاری اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بازرسی از واحدهای صنفی ، خدماتی را روزانه انجام می دهد.

رئیس بارزسی سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، گفت: واحدهای صنفی و خدماتی در زنجان آن طور که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند واحد صنفی به مدت یک ماه پلمب می شود و در خصوص سلامتی مردم با کسی شوخی نداریم.

مسلمی تاکید کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و مردم بدانند با اصناف متخلف برخورد می شود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات است ، ابراز کرد: در بازرسی های انجام شده شهرستانهای زنجان و بیشترین تخلفات صنفی و خدماتی را دارند.

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: نانوایی‌ها و آرایشگاه‌های زنانه بیشترین تخلفات در استان را از آن خود کردند و دفاتر پلیس هم پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت نمی کنند.

کد خبر: ۳۴٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha