۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
گرانی افسارگسیخته و نابسامانی اقتصادی در رای اعتماد به مدرس خیابانی اثر گذار خواهد بود
عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با بازار؛

گرانی افسارگسیخته و نابسامانی اقتصادی در رای اعتماد به مدرس خیابانی اثر گذار خواهد بود

حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:  قطعا سرپرستی ۳ ماهه این وزارتخانه و پیامدهای آن در رها شدن بازار، گرانی افسارگسیخته و نابسامانی اقتصادی در رای اعتماد به مدرس خیابانی اثر گذار خواهد بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزارت صمت از سوی دولت به مجلس گفت: قطعا مجلس شورای اسلامی همه جوانب را برای رای اعتماد به وزیر صمت در نظر خواهد گرفت و این موارد را در رای اعتماد به مدرس خیابانی مدنظر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه رییس جمهور نباید مجلس را در معرفی وزیر صمت در تنگنا قرار می داد، بیان داشت: قطعا این چنین حربه ها نخ نما شده و دولت باید به جای این قبیل اقدامات، پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به کارنامه مدرسی خیابانی در سرپرستی وزارت صمت تصریح کرد: قطعا در راستای رای اعتماد به مدرس خیابانی سوابق ناکارآمدی ۱ ساله وی در امور بازرگانی مد نظر قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر زمان، زمان مناسبی برای آزمون و خطای وزرات صمت نیست، تاکید کرد: مشکلات معیشتی مردم افزایش پیدا کرده و نباید در این زمینه سهل انگاری کرد.

حاجی دلیگانی با اشاره به عملکرد مدرس خیابانی در سرپرستی وزرات صمت، تصریح کرد:  قطعا سرپرستی ۳ ماهه این وزارتخانه و پیامدهای آن در رها شدن بازار، گرانی افسارگسیخته و نابسامانی اقتصادی در رای اعتماد به مدرس خیابانی اثر گذار خواهد بود.

کد خبر: ۳۴٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha