۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
منابع مالی پایاب سد گیوی تا دو هفته دیگر تامین می‌شود
استاندار اردبیل:

منابع مالی پایاب سد گیوی تا دو هفته دیگر تامین می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: اولین قسط اعتبار پایاب سد گیوی از سوی بانک‌های کشاورزی و سپه حداکثر تا دو هفته دیگر تامین و واریز می‌شود.

به گزارش بازار، اکبر بهنام جو در جریان سفر به شهرستان کوثر و بازدید از پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه پایاب سد گیوی در یک برنامه زمانبندی شده دو ساله با تلاش پیمانکار انجام و در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای پایاب سد گیوی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان کوثر است، افزود: با اجرای این پروژه زمین‌های کشاورزی زیادی آبی می‌شوند و این اقدام در کاهش بیکاری منطقه و راندمان تولید نقش بسزایی دارد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: علاوه بر پروژه پایاب سد گیوی، اتصال راه ارتباطی این شهر با جاده خلخال مورد توجه قرار گرفته که این پروژه نیز از سوی سازمان برنامه بودجه تا دو هفته دیگر تامین منابع می شود.

بهنام جو گفت: در شهرک صنعتی این شهرستان دو واحد خوب شیشه خم اتومبیل و لوازم برقی و الکترونیکی در حال اجرا است و این پروژه ها نیز تا آبان ماه سال جاری افتتاح می شوند.

وی با اشاره به اینکه از سه روستای فاقد امکانات بازدید شد که زیرساخت های اساسی آن تامین اعتبار شده افزود: راه، آب، برق و گاز از از مطالبات اصلی مردم این روستاها است که خوشبختانه با تلاش و همکاری مسوولان تامین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: بحث ساماندهی و تعیین تکلیف عرضه محصولات کشاورزی در سه راهی فاراب که در جاده اصلی اردبیل_ سرچم واقع شده مورد بازدید قرار گرفت و با اجرای یک طرح اساسی و انتخاب مشاور که شغل دایمی خوبی برای عده ای جوانان ایجاد می کند.

بهنام جو با تقدیر از مردم منطقه و مدیران دستگاه های اجرایی که جهت رفع مشکل تلاش می کنند گفت: هدف دولت از اجرای پروژه های آبی حفظ بافت اصلی روستایی و پیشگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها و از شهرهای کوچک به کلان شهرها است و همچنین بالا بردن راندمان تولید از دیگر اهداف این طرح های بزرگ است.

کد خبر: ۳۴٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha