۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
 ۸۵ هزار پرس غذا بین آسیب دیدگان از کرونا در البرز توزیع می‌شود
در مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام؛

۸۵ هزار پرس غذا بین آسیب دیدگان از کرونا در البرز توزیع می‌شود

کرج- پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در البرز و غرب تهران از توزیع ۸۵ هزار پرس غذا در روز عیدغدیر بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در البرز خبر داد.

محمد مهدی پورسلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با عنوان احسان غدیر در روز عید سعید غدیر، با همکاری هیئات مذهبی، موکبها و گروههای جهادی و کمکهای خیرین تعداد پنج میلیون پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان خصوصا آسیب دیدگان از بیماری کرونا در سطح کشور توزیع می شود که از این تعداد ۸۵ هزار پرس در استان البرز توزیع می شود.

پورسلیمانی افزود: در مرحله اول رزمایش یک میلیون بسته معیشتی و در مرحله دوم چهار میلیون بسته پروتئینی در ماه مبارک رمضان و دهه کرامت توزیع شده، و مرحله سوم این طرح توزیع غذا بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در البرز و غرب تهران گفت: از دیگر اقدامات ستاد اجرایی، توزیع جهیزیه و لوازم التحریر در قالب پویش احسانه و مشق احسان است که طی چند روز آینده و قبل از آغاز سال تحصیلی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۳۴٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha