۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
پلمب دو واحد تولید محصولات غیر استاندارد در قم
مدیرکل استاندار قم خبر داد؛

پلمب دو واحد تولید محصولات غیر استاندارد در قم

قم - آوری فرد، مدیرکل استاندارد قم از پلمب دو واحد تولید محصولات غیر استاندارد در قم خبر داد و گفت: با متخلفانی که مقررات استاندارد را رعایت نکنند برخورد جدی می‌شود.

مجید آوری فرد در گفت وگو با خبرنگار بازار از نظارت جدی بر واحدهای تولیدی در قم خبر داد و گفت: کارشناسان و بازرسان اداره استاندارد قم به صورت مستمر بر مراکز تولید و توزیع محصولات مختلف در قم نظارت جدی دارند تا حقوق شهروندان در تهیه کالاهای مختلف حفظ شود.

وی نظارت بر مراکز مرتبط با ساختمان را دارای اهمیت دانست و افزود: کارشناسان فنی اداره استاندارد قم پس از بازرسی متعدد به دو واحد تولید کننده تیرچه در قم به دلیل عدم رعایت مقررات استاندارد تذکر دادند که به دلیل بی توجهی به تذکرات این واحدها پلمب شد.

مدیرکل استاندار قم با بیان اینکه خط تولید این واحدها تا زمان اخذ پروانه استاندارد متوقف خواهد بود، تصریح کرد: پلمب این واحدها با دستور مقام قضایی و پیگیری واحد حقوقی این اداره انجام شده است.

وی به یکی دیگر از واحدهای تولیدی قم اشاره کرد و گفت: پرونده این واحد پس از چندید بار تذکر و بی‌توجهی نسبت به آنها جهت رسیدگی و بر خورد به مراجع قضایی استان ارسال شده است.

آوری فرد با تأکید بر اینکه تولید و توزیع کالاهایی که مشمول مقررات استاندارد هستند فقط با علامت مشخص استاندارد امکان‌پذیر است، افزود: در صورت مشاهده تخلف در این زمینه برخورد جدی صورت می‌گیرد تا سلامت شهروندان حفظ شود.

کد خبر: ۳۴٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha