۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
 مصرف گاز در مازندران به ۳۳ میلیون مترمکعب رسید
طی ۲۴ ساعت؛

مصرف گاز در مازندران به ۳۳ میلیون مترمکعب رسید

آمل - مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به افت فشار گاز در برخی مناطق استان گفت: مصرف گاز طی ۲۴ ساعت گذشته بی سابقه رشد داشت و به ۳۳ میلیون مترمکعب رسید.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش محسوس و قابل توجه دمای هوا، اظهار داشت:بارش برف و باران و سرمایه هوا سبب شده تا مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته در استان به بیش از ۳۳ میلیون مترمکعب افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به افت فشار گاز در برخی مناطق استان مجبور به ایجاد محدودیت مصرف گاز در صنایع و برخی جایگاه های سی ان جی شدیم و این محدودیت ها موجب صرفه جویی سه میلیون مترمکعبی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: با توجه به سرمای بی سابقه که چند روز گذشته تمامی مناطق کشور را دربرگرفته است، مصرف گاز رشد بی سابقه ای را داشته است.

احمدپور با بیان اینکه مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ میلیون مترمکعب بوده و منجر به افت فشار گاز در برخی مناطق شد، افزود: با ایجاد محدودیت هایی که ایجاد شد توانستیم سه میلیون مترمکعب صرفه جویی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز با اظهار اینکه هیچ قطعی گاز در بخش خانگی نداشتیم از مردم خواست تا با کم کردن یک درجه از وسایل گرمایشی علاوه بر صرفه جویی پنج تا شش درصدی در مصرف گاز، به این شرکت در گازرسانی به دیگر مناطق کمک کنند.

کد خبر: ۳٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha