۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
۳۰۰ هزار هکتار رفع تداخلات اراضی کشاورزی در زنجان انجام شد
رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

۳۰۰ هزار هکتار رفع تداخلات اراضی کشاورزی در زنجان انجام شد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان به رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ هزار هکتار رفع تداخلات اراضی کشاورزی شده است.

جوادتاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، به رفع تداخلات اراضی کشاورزی در زنجان اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ هزار هکتار رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه به زنجیره‌های تولید در زنجان تاکید زیادی داریم، اظهار کرد: پنج زنجیره تولید تکمیل شده و پنج زنجیره تولید هم در دست اجرا است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه تداوم بخشی به حمایت از زنجیره‌های تولید در بخش کشاورزی از برنامه‌های مهم  سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: این سازمان به دنبال توسعه زنجیره تولید در بخش‌های مختلف است.

تاراسی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان زنجان به کشورهای مختلف صادر شده است، تاکید کرد: ارزش ریالی این میزان تولیدات ۴۶ میلیون دلار بوده است.

وی ابراز کرد: در این میان ۱۰ درصد از صادرات استان زنجان متعلق به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه این سازمان برتوسعه صادرات محصولات کشاورزی تاکید جدی دارد و برنامه ریزی برای سال جاری انجام شده است، ابراز کرد: در سال جهش تولید جهاد کشاورزی زنجان نقشه راه توسعه صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار جدی خود قرار داده است. 

تاراسی گفت: در راستای تحقق توسعه صادرات در بخش کشاورزی باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم شود.

کد خبر: ۳۴٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha