۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام
مسئول اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

نیکی ملکی، رئیس اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: این ستاد در راستای تامین مسکن در مناطق محروم، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور را در استانهای مختلف همچون قزوین زنجان و .. آغاز کرده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت نیکی ملکی، با بیان اینکه در روز یکشنبه هفته جاری از طرف این ستاد هفتاد میلیارد تومان اقلام پزشکی تولیدی ستاد برای مقابله با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت، گفت: در این اقلام پزشکی علاوه بر دارو به منظور حمایت اقشار محروم جامعه، ۱۰۰ هزار گان، ۱۰۰ هزار کیت تشخیص و صد هزار ماسک n۹۵ برای استفاده پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه از روز گذشته مرحله سوم «پویش احسان» به منظور حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم آغاز شد، افزود: در همین چارچوب با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا، یک میلیون بسته لوازم تحریر بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان که شامل کیف، دفتر، مداد و خط کش و همچنین بسته های بهداشتی است درنظر گرفته شده که این بسته ها از طریق گروه های جهادی به دست این دانش آموزان مناطق محروم‌ می‌رسد.

نیکی ملکی با تاکید بر اینکه این لوازم تحریر همه ایرانی هستند گفت: به واسطه این اتفاق صد مجموعه تولیدی لوازم تحریر که دچار مشکل شده بودند احیا شدند و ۳۰ مجموعه جدید شکل گرفتند و در مجموع می‌توان گفت در این اتفاق دو هزار شغل احیا و یا به صورت جدید ایجاد شد.

این مقام مسئول در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی همچنین در پاسخ به سوال پیامکی که به این برنامه ارسال شده بود مبنی بر اینکه چرا در این شرایط اقتصادی کشور، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، خانه‌های خالی که در اختیار دارد تعیین تکلیف نمی‌کند افزود: خانه خالی در اختیار این ستاد نیست و مأموریت این ستاد اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی است.

وی اعلام کرد: این ستاد در راستای تامین مسکن در مناطق محروم، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور را در استانهای مختلف همچون قزوین زنجان و ... آغاز کرده است.

کد خبر: ۳۴٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha