۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
اتاق بازرگانی اهواز آمادگی پایش ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی را دارد
دبیر اجرائی اتاق بازرگانی اهواز تاکید کرد:

اتاق بازرگانی اهواز آمادگی پایش ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی را دارد

اهواز - دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: این اتاق آمادگی دارد تا روند ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی را مورد پایش قرار دهد و در این رابطه نیاز است تا دستگاه های متولی اطلاعات مربوطه را در اختیار اتاق بازرگانی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نجفیان شامگاه جمعه در نشست کمیسیون کارآفرینی و محیط کسب و کار که در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز برگزار شد اظهار کرد: اتاق بازرگانی اهواز دارای ۹ کمیسیون است که می‌توانند در ارجاع مشکلات فعالان اقتصادی به دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه این مشکلات باید پیش از هرچیز مورد بررسی و کار کارشناسی قرار بگیرند، گفت: در تلاش هستیم تا علاوه بر طرح مشکلات، به ارائه راهکارهای قانونی و مناسب در مسیر بهبود شرایط اقتصادی استان گام برداریم.

این مقام مسئول در اتاق بازرگانی اهواز ادامه داد: در حال حاضر حوزه‌های مختلف بخش خصوصی از جمله صنایع، کشاورزی، خدمات، صنایع و ... با مسائل و مشکلات حوزه بانکی، مالیاتی و بیمه ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

نجفیان با بیان اینکه دبیرخانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی اهواز مستقر است، ادامه داد: با توانمندی هایی که در اتاق اهواز وجود دارد، سعی می شود در مورد مشکلات مطرح شده بررسی های کارشناسانه ای صورت بگیرد تا پیگیری هایی که انجام می شود، در نهایت منجر به نتیجه مطلوب شود.

وی همچنین با اشاره به جایگاه بیست و هشتم شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: اما با این وجود، این شورا در حال حاضر جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داده و با پیگیری هایی که داشته موفق به رفع بسیاری از مشکلات حوزه کسب و کار و رونق تولید شده است.

این مقام مسئول در اتاق بازرگانی اهواز همچنین در بخش دیگری از این نشست به ضرورت ارتقا سطح آگاهی فعالان اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: توانمندشدن بخش خصوصی در صورتی محقق می شود که با آگاهی و اطلاعات کافی در حوزه های کاری مرتبط بخصوص در زمینه های بانکی ارتقا پیدا کند.

نجفیان با اشاره به توانمندی حوزه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی اهواز در برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز فعالان بخش خصوصی استان، گفت: آگاهی در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری، بین المللی، حقوقی، بانکی و ... از ضرورت های یک فعال اقتصادی توانمند است که پارلمان بخش خصوصی در استان زمینه آن را فراهم کرده است.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اهواز همچنین بر انجام نظارت‌های کارشناسی در بخش ارائه تسهیلات مورد نیاز به کارآفرینان و واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و اضافه کرد: اتاق بازرگانی اهواز آمادگی دارد تا روند ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی را مورد پایش قرار دهد و در این رابطه نیاز است تا دستگاه های متولی اطلاعات مربوطه را در اختیار اتاق بازرگانی قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: ۳٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha