۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا ۳ هزار نفر را اخراج می‌کند
تحت تاثیر بحران کرونا؛

شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا ۳ هزار نفر را اخراج می‌کند

شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا که در پی بحران بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا موقعیت اش به شدت ضعیف شده است، اعلام کرد سه هزار نفر را اخراج می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا که در پی بحران بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا موقعیت اش به شدت ضعیف شده است، اعلام کرد یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود را تعطیل و سه هزار نفر را اخراج می‌کند.

پل سوراه مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا امروز با اعلام این خبر گفت: "به عنوان یک شرکت، ما باید تغییراتی ایجاد کنیم تا موفقیت شرکت در این دنیای جدید تضمین شود. از همین رو این شرکت باید شعبه هواپیماهای ارزان قیمت خود را تعطیل کند و نیروهای خود یک سوم کاهش دهد. با یک سوم کاهش، شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا باید دست کم ۳۰۰۰ شغل را از بین می‌برد.

شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا با توجه به بدهی پنج میلیارد دلاری استرالیا (۳.۲ میلیارد دلار، ۲.۹۵ میلیارد یورو)، که به بار آورده است حتی قبل از شیوع بیماری کرونا با مشکل مالی مواجه شده بود و موقعیت اش در وضع بدی قرار داشت.

با ورود ویروس کرونا به استرالیا و بسته شدن مرزها به روی افراد غیر مقیم، این شرکت مجبور شد کلیه پروازهای بین المللی را به حالت تعلیق درآورد.

مقامات شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا اعلام کرده اند برای آنکه اوضاع را به قبل از بحران بهداشتی ناشی از شیوع بیماری کرونا برگرداند دست کم به سه سال زمان نیاز دارند.

اعلام این خبر در حالی صورت می‌گیرد که شرکت سرمایه گذاری خصوصی Bain Capital، پیشنهاد خرید سهام شرکت هواپیمایی ویرجین استرالیا را داده است و این پیشنهاد در آخر ماه ژوئن پذیرفته شد. در ماه اوت نیز این پیشنهاد قرار است به تصویب برسد.

کد خبر: ۳۳٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha