۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
گاز واحد تولیدی و صنعتی  در استان زنجان قطع نشده است
به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز؛

گاز واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان قطع نشده است

زنجان - مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت: با وجود اوج مصرف گاز و افت دما در سطح استان، گاز واحد تولیدی و صنعتی قطع نشده و واحدها به فعالیت خود ادامه دادند.

موسی احمدلو در گفتگو با خبرنگاربازار، گفت: با وجود برودت شدید هوا در نقاط مختلف زنجان  و افزایش مصرف گاز، شبکه گاز رسانی استان با افت فشار مواجه نشده است. 

وی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته مصرف گاز در زنجان افزایش داشته است، اظهار کرد: با وجود مصرف گاز و افت دما، گاز واحد تولیدی و صنعتی در استان قطع نشده است و واحدها به فعالیت خود ادامه دادند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان، با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته افزایش مصرف گاز بیشتر مربوط به بخش صنعت بوده است، گفت: همچنین افزایش تعداد مشترکین گاز در استان هم باعث افزایش مصرف گاز شده است.

احمدلو ابراز کرد: با مدیریت مصرف و کاهش یک درجه دمای منازل شش درصد در مصرف گاز صرفه جویی می‌شود که در این خصوص شهروندان در زمینه مدیریت مصرف، با شرکت گاز استان همکاری کنند.

وی یاد آورشد: با توجه به کاهش دما و سردی هوا در زنجان، شهروندان وسایل گازسوز مانند بخاری، نصب درست، کنترل دودکش  را از نظر فنی و ایمنی کنترل کنند.

مدیرعامل شرکت گاز زنجان نسبت به مدیریت مصرف گاز تاکید کرد و گفت: شهروندان باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد قطع گاز نباشیم.

کد خبر: ۳٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha