۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
۲۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۲۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شد

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، به خرید گندم تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: از ۱۵ خردادماه تا ۱۴ مردادماه ۲۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار به خرید گندم تضمینی و توافقی گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: از ۱۵ خردادماه تا ۱۴ مردادماه ۲۴۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش دارد. 

وی با بیان اینکه مطالبات گندمکاران درکمترین زمان پرداخت می شود ، اظهار کرد: تاکنون ۴۱ درصد مطالبات گندمکاران زنجان پرداخت شده است. 

مدیرعامل  شرکت غله و خدمات  بازرگانی زنجان ، با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد از گندم کشاورزان استان خریداری شده است، گفت:تمام مطالبات گندمگاران در کمترین زمان پرداخت می شود.

ایزدی تاکید کرد: ۴۵  مرکز برای خرید گندم از کشاورزان زنجان پیش بینی شده است و تمام این مراکز فعال هستند. 

وی با بیان اینکه این استان در ذخیره گندم در سیلوها مشکلی ندارد ، ابراز کرد: امسال ظرفیت سیلوها به میزان ۳۰ هزار تن هم افزایش یافته است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه این استان مازاد برنیاز گندم تولید و به استان‌های دیگر هم ارسال می کند، گفت: گندم به استان‌های البرز، تهران و گیلان صادر می شود.

ایزدی با بیان اینکه امسال ۴۴۵ هزار تن پیش بینی تولید گندم در زنجان است، تاکید کرد: این استان در خرید گندم عملکرد خوبی دارد.

کد خبر: ۳۳٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha