۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
اتمام پذیره‌نویسی ۴ هزار میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت
مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک خبر داد

اتمام پذیره‌نویسی ۴ هزار میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

فرازمند، مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک ضمن اعلام خبر موفقیت آمیز بودن پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی گفت: استقبال سرمایه‌گذاران از این صندوق سبب شد که تمامی واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق که قرار بود ظرف ۲ هفته پذیره‌نویسی شود، در کمتر از چهار روز پذیره‌نویسی شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، مهدی فرازمند افزود: این صندوق که با سرمایه حداقل ۴۰۰ میلیارد ریالی قابل تاسیس بود با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران سقف حداکثر سرمایه خود را که ۴ هزار میلیارد ریال بود تکمیل کرد. تعداد سرمایه‌گذاران این صندوق بیش از ۱۳۳ هزار نفر بودند که حاکی از استقبال زیاد سرمایه‌گذاران حقیقی و همچنین بازنشستگان محترم از این صندوق است.

فرازمند در مورد فعالیت این صندوق نیز گفت: با استقبالی که از این صندوق ظرف این چند روز انجام شد فرایند ثبت و اخذ مجوز فعالیت نیز به سرعت انجام می‌شود و انتظار می‌رود که ظرف هفته‌های آتی با بازگشایی نماد این صندوق امکان انجام معاملات ثانویه بر روی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق فراهم شود. همچنین مذاکره با سازمان بورس جهت افزایش سقف صندوق جهت صدور واحدهای جدید برای سرمایه گذاران در حال انجام است.

کد خبر: ۳۳٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • javad IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      1 0
      بخدا حقو همیشه ناحق میکنید. اخه این صندوق ک مال بازنشسته هاس و حق اوناس.در صورتی ک فرصت ده روزه برا پذیره نویسی داشت. توسط حقوقیا و افراد غیر بازنشسته همگی خریداری شد و تموم شد و هیچی هم با خود بازنشسته ها نرسید. این چه عدالتیست؟ تو رو خدا حداقل کاری کنید ک باقی مانده صندوق فقط و فقط مال خود بازنشسته ها بشه یا حداقل دست حقوقیا رو از خرید این صندوق قطع کنید.. ما تا اومدیم خواستیم پولامونو جم کنیم ازین سهام مه حق ما بازنشسته هاس بخریم توسط افراد غیر بازنشسته و حقوقی خریداری شد و ما هم فقط افسوس خوردیم