۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
۹۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی ایلام اختصاص یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۹۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی ایلام اختصاص یافت

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در سال جاری ۹۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان اختصاص یافته است.

شکراله شیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دو سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیار تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۹۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی استان ایلام اختصاص یافته است، گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های مشاغل خانگی در استان در نظرگرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: در سال‌های اخیر بیش از شش هزار شغل در استان ایجاد شده و هم اکنون نرخ بیکاری به ۶.۵ رسیده است.

شیرخانی با بیان اینکه سهم ایلام از تسهیلات حمایتی کرونا ۲۱۶ میلیارد تومان است، گفت: تاکنون به دو هزار و ۱۷۹ فقره تسهیلات کرونا به میزان ۱۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: برای واحدهای کسب و کار ۱۲ میلیون تومان، برای واحدهای کسب و کاری که در رسته‌های تعطیل شده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار دارند، به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان و برای رانندگان مسافربری (خویش فرمای بیمه پرداز) مبلغ شش میلیون تومان تسهیلات تعیین شده است.

کد خبر: ۳۳٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha