۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
۶ هزار نفر در زنجان صاحب شغل می‌شوند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

۶ هزار نفر در زنجان صاحب شغل می‌شوند

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۷ طرح در استان اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح‌ها برای شش هزار و ۸۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۷ طرح در زنجان اجرا می‌شود، گفت: با اجرای این طرح ها برای شش هزار و ۸۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری و اعتبارات برای اجرای ۲۷ پروژه جهش تولید استان زنجان امسال هفت هزار و ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود، اظهار کرد: در سال جاری تمام این طرح ها به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: در سال جهش تولید واحدهای تعطیل وارد چرخه تولید خواهند شد تا اشتغال و اقتصاد استان  تثبیت شود.

میرزایی در خصوص واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان به بخش خصوصی، گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی باید تقویت شود. 

وی برلزوم تقویت ارتباط با بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: برای تحقق شعار سال زیر ساخت های لازم برای حضور بخش خصوصی باید ایجاد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی زنجان، ورود سرمایه گذار به استان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: طی دو سال اخیر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان رشد داشته است.

میرزایی برلزوم حمایت از سرمایه گذار به استان تاکید کرد و افزود: سرمایه گذار برای ورود به استان نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

کد خبر: ۳۳٬۸۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha