۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کارگران تلاش می‌کنند تامین اقلام مصرفی خانواده‌ها آسیب نبیند
رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور:

کارگران تلاش می‌کنند تامین اقلام مصرفی خانواده‌ها آسیب نبیند

حسین رعیتی فرد، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: کارگران خطوط تولید جهادگونه تلاش می‌کنند و این دغدغه را دارند که تامین اقلام مصرفی خانواده‌ها آسیب نبیند.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، علی حسین رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در مراسم کمک مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی کارخانه‌های سراسر کشور که امروز با برگزاری شیفت ایثار و کمک مومنانه در مراکز کارگری کشور آغاز شد، اظهار داشت: در این برنامه که مراسم آغازین شیفت ایثار و کمک مومنانه در مراکز کارگری کشور است بیش از ۱۰۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در قالب مورد اشاره، بین کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان کشور توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری در بیش از ۲۵۰۰ کارخانه در شهرک‌های صنعتی کشور پایگاه دارد، افزود: بسیج کارگری به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است و کارگران بسیجی تلاش دارند علاوه بر اینکه چرخ صنعت خودشان را می‌چرخانند به سایر کارگرانی که دچار مشکل شده اند نیز کمک کنند.

رعیتی فرد ادامه داد: کارگران خطوط تولید جهادگونه تلاش می‌کنند و این دغدغه را دارند که تامین اقلام مصرفی خانواده‌ها آسیب نبیند؛ همانطور که اجازه ندادند در سه ماه گذشته و در شرایط بحران کرونا مشکلی پیش بیاید.

وی اضافه کرد: اقدام امروز کارگران و کارفرمایان جهت کمک به قشر محروم در سال‌های گذشته نیز وجود داشته و کمک اخیر هم تحفه‌ای از طرف کارگران به همکاران خودشان است که در شرایط کرونا دچار مشکل شده اند.

رییس سازمان بسیج کارگری شیفت ایثار کارگران را در قالب ۳۰ برنامه محوری در ۳۰ استان عنوان کرد و گفت: اجرای شیفت ایثار در سال ۹۷ به استعداد ۲۱۰ هزار نفر ساعت انجام شد، اما امسال شیفت ایثار به استعداد ۲۵۰ هزار نفر ساعت در کشور اجرا می‌شود که عواید آن صرف کمک مؤمنانه به کارگران نیازمند خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha