۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
امضای قرارداد صادرات محصولات ماشین‌سازی تبریز به سوریه
معاون شرکت ماشین‌ سازی تبریز خبر داد:

امضای قرارداد صادرات محصولات ماشین‌سازی تبریز به سوریه

تبریز- معاون مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: قرارداد صادرات محصولات این شرکت به ارزش ۲۶ میلیون دلار به سوریه امضا شد.

به گزارش بازار، حبیب عباسپور روز دوشنبه در دوازدهمین نشست هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی آذربایجان شرقی در محل شرکت ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: ۱۰ میلیون دلار دیگر نیز به این قرارداد افزوده می شود.

وی افزود: اکنون تولیدات این شرکت از ۶ تا هفت دستگاه ماشین فرز و تراش به ۱۷ تا ۱۸ دستگاه در هفته رسیده و حقوق کارکنان نیز پرداخت شده و بدهی ها تسویه شده است.

عباسپور با بیان اینکه در دوره جدید تلاش می کنیم ماشین سازی را به جایگاه واقعی خود برسانیم، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۳۵ نفر در این شرکت اشتغال دارند و تولید ماشین تراش سی. ان. سی، دستگاه فرز، مته و سایر دستگاه های تراش از جمله تولیدات ماشین سازی تبریز است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده که منجر به صادرات شده است.

وی ادامه داد: چندی پیش تولیدات ماشین سازی تبریز به کشورهای آلمان، ترکیه، عراق و ارمنستان نیز صادر شده که دقت و کیفیت بالای تولیدات شرکت را نشان می دهد.

گروه ماشین سازی تبریز با بیش از ۵۰ سال قدمت یکی از بزرگترین کارخانه‌های شهر تبریز واقع در قراملک و تولیدکننده انواع ماشین‌های صنعتی همانند انواع ماشین‌ابزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکترو موتور، لیفت تراک، انواع موتورهای دیزلی، ماشین آلات نساجی، ماشینهای تراش، ماشینهای فرز، ماشین های مته، قطعات ریخته و دستگاه‌های سی ان سی است.

این کارخانه در سال های اخیر به دلیل واگذاری های نادرست با مشکلات متعددی در مسیر فعالیت خود مواجه بوده است.

کد خبر: ۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha