۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
۱۰۰۰ طرح صنعتی تا پایان سال در شهرک های صنعتی استان تهران افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران:

۱۰۰۰ طرح صنعتی تا پایان سال در شهرک های صنعتی استان تهران افتتاح می شود

تهران- پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: یک هزار طرح صنعتی که هم اکنون پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارند، تا پایان امسال در شهرک های صنعتی استان تهران به بهره برداری می رسد.

صابر پرنیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان این که فعالیت های شهرک های صنعتی استان تهران طی ماه های اخیر علی رغم تحریم ها و مشکلات کرونایی افزایش داشته است، افزود:خوشبختانه در حال حاضر میل به سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک های صنعتی استان تهران نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس یک هزار طرح صنعتی تا پایان امسال در شهرک های صنعتی استان تهران به بهره برداری می رسد، که این طرح ها هم اکنون پیشرفت های بالای ۷۰ درصد دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: همچنین دو هزار و ۵۰۰ طرح صنعتی راکد استان تهران نیز در حال تعیین تکلیف هستند که ۴۰۰ طرح آن طی دو ماه آینده تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: بسیاری از این طرح ها در مرحله اخذ زمین، نصب سوله و یا پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به اعطای تسهیلات رونق تولید در جهت تقویت طرح های صنعتی و تولیدی ادامه داد: خوشبختانه تکاپوی ویژه ای درحوزه حمایت از طرح های سرمایه گذاری در استان تهران شروع شده است.

پرنیان اضافه کرد: این کالاها شامل مواد مصرفی نظیر انواع مواد خوراکی، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک و پارچه است که نمونه مشابه داخلی آن موجود یا امکان تولید آن کالا در کشور وجود دارد. 

کد خبر: ۳۳٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha