۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
۶۰ هزار بیمه شده اجباری در زنجان وجود دارد
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۶۰ هزار بیمه شده اجباری در زنجان وجود دارد

زنجان- علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان از وجود ۶۰ هزار بیمه شده غیر اجباری در استان زنجان خبر داد و گفت: بیمه اجباری شامل مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان درون و برون شهری، کارگران و قالیبافان است.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار از وجود۶۰ هزار بیمه شده غیر اجباری در استان زنجان خبر داد و گفت: بیمه اجباری شامل مشاغل آزاد ، اختیاری ، رانندگان دورن و برون شهری ، کارگران و قالیبافان می باشد.

وی  با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۶۰۰ نفر از بیمه شدگان مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: مابه‌التفاوت حقوق دو ماه فروردین و اردیبهشت بازنشستگان هم به همراه حقوق تیرماه پرداخت شد. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، گفت: دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت می  کند و این حمایت شامل ۱۴ رسته شغلی است  که در استان بیش از ۳۰ هزار و ۲۵۰ هزار بیمه شده اجباری کارگاههای تولیدی از این تسهیلات استفاده می کنند. 

علیاری با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است، ابراز داشت: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان مزد و حقوق‌بگیر به‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌صورت اختیاری است.

وی به طرح بخشودگی جرایم اشاره کرد و یادآور شد: طرح بخشودگی جرایم مربوط به کارگاه های خوش حساب است و کارگاهی که از طریق بانک ها تملک می شود و کارگاه های تعطیل شده مشمول طرح بخشودگی جرایم قرار نمی گیرد. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، ابراز کرد: از سال گذشته و طی سال جاری کارگاه تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

کد خبر: ۳۳٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha