۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد
‌رئیس سازمان صمت سمنان:

۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل، پیش از ظهر سه‌شنبه در دویست و چهل و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال در استان پرداخت‌شده است، اظهار داشت:  ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۳۸۷ واحد به ارزش حدود ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید است، تصریح کرد: ۲۲۰ واحد به ارزش سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

بررسی مشکلات یک هزار واحد تولیدی استان سمنان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تاکنون ۹۱۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۳۲ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

تشنه دل با تأکید بر اینکه در این مدت مشکلات یک هزار و ۹۰ واحد تولیدی استان در جلسات این کارگروه بررسی‌شده است، یادآور شد: تا این جلسه حدود دو هزار و ۳۵۱ مصوبه در راستای رفع مشکلات این واحدها به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی بابیان اینکه ۷۳ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی و مابقی در دست اقدام است، افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ۸۷ واحد تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ارزش ریالی این میزان تسهیلات را ۱۰۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این جلسه مشکلات بانکی و مالیات شش واحد تولیدی استان بررسی شد.

کد خبر: ۳۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha