۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۴۹۸ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران تسویه شد
سرپرست غله مازندران:

۴۹۸ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران تسویه شد

ساری- سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون بیش از ۴۹۸ میلیارد ریال از مطالبات کلزاکاران استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از غله مازندران، بهرام نجفی اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون بخش اعظمی از مطالبات کلزا کاران مازندرانی به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال پرداخت شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار داشت: از آغاز فصل خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مازندران تاکنون ۱۱ هزار و ۲۴۵ تن کلزا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خریداری شد.

نجفی گفت: در سال زراعی جاری، هر کیلو گرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت به مبلغ ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال از کشاورزان خریداری شد.

وی افزود: در سال زراعی جاری عملیات خرید تضمینی کلزا در استان مازندران توسط ۱۹ مرکز دائر شده در سطح شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، بابل، آمل و نور صورت پذیرفت.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در پایان اظهار داشت: با این پرداختی جدید تاکنون بیش از ۹۹.۶ درصد از این مطالبات کلزاکاران استان به حساب آنها واریز شد و به زودی مابقی مطالبات کشاورزان عزیز نیز به طور کامل پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha