۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
اعلام ورشکستگی تعدادی از شرکت‌های آمریکایی
تحت تاثیر بحران کرونا صورت گرفت؛

اعلام ورشکستگی تعدادی از شرکت‌های آمریکایی

به نوشته بلومبرگ، شرکت خرده فروشی لرد اند تیلور که قدیمی‌ترین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آمریکاست، اعلام ورشکستگی کرد.

 به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، پایگاه اینترنتی بلومبرگ در گزارشی نوشت: شرکت لرد اند تیلور که بخاطر مد بالا بودن و ویترین پر زرق و برق فروشگاه هایش در ایام تعطیلات معروف است، با بی نتیجه بودن تلاش هایش در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا درخواست حفاظت طبق بند ۱۱ قانون ورشکستگی در برابر طلبکارها را داده است.

شرکت مد لی تات که سال گذشته حقوق فروشگاه‌های لرد اند تیلور را خریداری کرد و مالک آن محسوب می‌شود، روز یکشنبه همراه با فروشگاه زنجیره‌ای آن در ریچموند در ایالت ویرجینیا اعلام ورشکستگی کرد و طرح خود را برای سازمان دهی مجدد به دادگاه ارائه خواهد داد. این شرکت که در سال ۱۸۲۶ توسط دو مهاجر انگلیسی در منهتن تاسیس شد، گفته است حدود ۱۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار بدهی دارد.

شرکت لرد اند تیلور که ۳۸ فروشگاه و ۶۵۱ کارمند دارد، به فهرست رو به گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیان دیده آمریکا بر اثر شیوع کرونا که بازارها را به شهر ارواح تبدیل کرده است، می‌پیوندد. پیش از این شرکت‌های مد لباس مانند جی کرو گروپ و نیمان مارکوس امسال اعلام ورشکستگی کرده بودند.

لرد اند تیلور در ماه مارس که فرمانداران به همه شهروندان گفتند برای مقابله با گسترش کرونا در منزل بمانند، همه فروشگاه هایش را بطور موقت تعطیل کرد.

مدیران شرکت لی تات که مقر آن در سانفرانسیسکو است، تصمیم دارند تعداد فروشگاه‌های لرد اند تیلور را کاهش دهند و از تعداد کارکنان شان بکاهند. همچنین اعلام شده است برخی فروشگاه‌های این شرکت اجاره داده می‌شود.

کد خبر: ۳۳٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha