۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
اصلاح باغات استان سمنان با سرشاخه کاری/ ۱.۹ میلیارد ریال اعتبار
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان خبر داد:

اصلاح باغات استان سمنان با سرشاخه کاری/ ۱.۹ میلیارد ریال اعتبار

سمنان- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان از اجرای طرح اصلاح باغات استان با سرشاخه کاری خبر داد و گفت: ۱.۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی قرائیان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تعویض تاج و اصلاح باغات قدیمی در دستور کار این سازمان قرار دارد، اظهار داشت: پیوند ارقام مقاوم به سرمازدگی و اصلاح باغات استان سمنان با سرشاخه کاری انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه ۱.۹ میلیارد ریال برای اجرای طرح سرشاخه کاری از محل کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص‌یافته است، تصریح کرد: ۸۰ میلیون ریال اعتبار نیز از محل یارانه نهال برای تأمین پیوندی اختصاص‌یافته است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان از اجرای این طرح‌ها در سطح ۵۱.۵ هکتار از باغات استان خبر داد و گفت: اینکه جایگزینی باغات درجه‌دو و احداث باغات نوین با نهال‌های مقاوم به سرما و خشکی و استفاده از پایه‌های رویشی برای ایجاد باغات متراکم از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان است.

قرائیان با اشاره به احداث باغات نوین در استان سمنان با ۱۲۰ هزار اصله نهال یارانه دار بیان کرد: ۷.۵ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این پروژه اختصاص یافت.

کد خبر: ۳۳٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha