۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
الزام ثبت فرایند تولید یا عرضه ماسک در سامانه جامع تجارت
دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت عنوان کرد

الزام ثبت فرایند تولید یا عرضه ماسک در سامانه جامع تجارت

گلپور، دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت گفت: کلیه واحدهای تولید مواد اولیه ماسک، تولیدکنندگان ماسک، شرکت های پخش، فروشگاههای زنجیره ای و مجازی، داروخانه ها، خرده فروشان موظفند فرایندهای مرتبط با تولید یا عرضه ماسک را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، جمشید گلپور، دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت گفت: طبق بخشنامه به سازمان های صمت استان ها، کلیه واحدهای تولید مواد اولیه ماسک، تولیدکنندگان ماسک صنعتی و کارگاهی، شرکت های پخش، فروشگاههای زنجیره ای و مجازی، داروخانه ها، خرده فروشان موظفند فرایندهای مرتبط با تولید یا عرضه ماسک را در سامانه جامع تجارت یا سامانه ussd ثبت نمایند.

گلپور با اشاره به تولید گسترده روزانه ماسک در کشور و نظارت های ویژه در این حوزه افزود: عدم درج اطلاعات تولید و فروش منجر به قطع سهمیه واحد متخلف و به منزله عرضه خارج از شبکه و قاچاق تلقی می شود.

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت همچنین از واحدهای توزیعی کشور خواست، که اسناد مالی معتبر خرید ماسک را جهت کنترل و نظارت بر شبکه های توزیع نگهداری نمایند و در صورت خرید بالاتر از قیمت مصوب، مدارک را در اختیار سازمان صمت استان قرار دهند.

کد خبر: ۳۳٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha