۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
پاداش خدمت و فوق العاده شغل از طریق فروش اموال منقول و غیر منقول دستگاه های دولتی پرداخت شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پاداش خدمت و فوق العاده شغل از طریق فروش اموال منقول و غیر منقول دستگاه های دولتی پرداخت شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین ۹۰ میلیارد تومان برای پاداش خدمت و فوق ‌العاده شغل و دیگر موارد باید براساس ابلاغ بخشنامه کشوری، از طریق فروش اموال منقول و غیر منقول مازاد دستگاه های دولتی پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در محل استانداری افزود: اجرای پروژه مولد سازی اموال دولت در استان، اولویت کاری دستگاه های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با مولد سازی اموال مازاد از فرسودگی این اموال جلوگیری کنند، اظهار داشت: مولد سازی اموال مازاد، مصوبه دولت و ابلاغ ریاست جمهوری بوده و باید انجام شود.

کلانتری تصریح کرد: تاکنون چهار هزار و ۲۶۰ ملک در استان ثبت شده و اقتصاد و دارایی استان باید، برای ۷۴۰ ملک باقی مانده اقدامات لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: در یک سال اخیر در بحث مستندسازی اقدامات خوبی در استان انجام شده و برای طرح ‌های عمرانی و جهش تولید با هدف اشتغال زایی  با گشاده دستی وارد می شود و می‌ خواهد که مشکلات را حل کند.

استاندار افزود: در استان ما نیز اموال بسیاری بلااستفاده مانده که ممکن است به مرور زمان فرسوده شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران تمایلی به مولد سازی اموال مازاد ندارند و مدیران دستگاه ها باید جسور باشند و بدانند عدم استفاده از این اموال فقط یک هزینه اضافی برای دولت است.

کد خبر: ۳۳٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha