۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
تشدید برخورد با عوامل گرانفروشی کود
مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی:

تشدید برخورد با عوامل گرانفروشی کود

رسولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: برخورد جدی با عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از شبکه کارگزاری نهاده های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مجری طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، امروز در نشست با انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی که به منظور بررسی و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از توزیع خارج از شبکه نهاده های کشاورزی تشکیل شده بود، گزارشی از اقدامات انجام شده برای توزیع مناسب کودهای یارانه ای ارائه کرد و از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تقاضا کرد که برخورد جدی و بازدارنده با عوامل متخلف که کودهای یارانه ای را خارج از شبکه رسمی به فروش می رسانند، در دستور کار آن سازمان قرار گیرد و به مدیران استانی آن سازمان نیز ابلاغ شود.

انصاری معاون دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این جلسه با مهم دانستن سیستم توزیع نهاده های کشاورزی، بر برخورد جدی با عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از شبکه کود تاکید کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد، مراتب طی بخشنامه ای توسط سازمان تعزیرات حکومتی به کلیه استانها ابلاغ و اجرای آن مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۳۳٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha