۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
وزارتخانه های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی تفاهم نامه امضا کردند
به منظور تعیین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی؛

وزارتخانه های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی تفاهم نامه امضا کردند

در اجرای مصوبات دومین جلسه شورای عالی مسکن مورخ ۲ دی ماه سال ۹۸، به منظور تعیین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرها و در راستای تکالیف و ماموریت‌های محوله تفاهم نامه ای بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم امضای این تفاهم نامه، تصریح کرد: خارج شدن از فضای بخشی نگری اتفاق مبارکی بوده و این خروج به سود منافع کشور، آیندگان و فرزندان این سرزمین است.

وی مدیریت یکپارچه اراضی و حفاظت از آن‌ها را از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در کشور عنوان کرد و افزود: دغدغه مسکن نیز از دیگر دغدغه‌های مردم است که امیدوارم با همکاری سایر وزارتخانه‌ها با وزارت راه و شهرسازی هزینه مسکن در سبد خانوار کاهش یابد.

در این مراسم، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که در خصوص انفال و توسعه داریم، نمی توانیم بدون هماهنگی و بدون وحدت و یکپارچگی ماموریت ها را درست به سرانجام برسانیم.

وی تاکید کرد: نگاه تعاملی و هماهنگی یک ضرورت همیشه پابرجاست که باید بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی همواره این تعامل و هماهنگی وجود داشته باشد تا بتوانیم با پشتیبانی یکدیگر برای پیشرفت ملی و همچنین صیانت از انفال و جلوگیری از دست اندازی ها به بیت المال اقدام بهنگام انجام دهیم.

کد خبر: ۳۳٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha