۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۲۱ هزار و ۶۲۸ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان ثبت‌نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان :

۲۱ هزار و ۶۲۸ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان ثبت‌نام کردند

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۲۸ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان همدان ثبت نام کرده اند.

داریوش حسینی در گفتگو با بازار با بیان اینکه سال گذشته با حضور رئیس جمهور آغاز عملیات طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شروع و طرح کلنگ زنی شد، بیان کرد: در پی این اقدام بخشنامه‌های مختلف و شیوه نامه‌های اجرایی برای ثبت نام در سال جاری صادر شد.

وی گفت: این ثبت نام در دو مرحله انجام شد که مرحله اول در بازده زمانی محدودی صورت گرفت به گونه‌ای که طی مدت ۲ تا ۳ دقیقه دو هزار و ۸۶۰ نفر در استان همدان در این طرح ثبت نام کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در مرحله دوم نیز با توجه به اعلام نیاز زیاد متقاضیان ۴۸ ساعت مهلت و سپس با مکاتبات انجام شده تمدید مهلت ۷۲ ساعته صورت گرفته و ۲۰ هزار و ۲۲۴ نفر ثبت نام کردند.

حسینی با بیان اینکه از ثبت نامی های مرحله اول نزدیک به ۴۰ درصد آن‌ها واجد شرایط نبودند و از فهرست متقاضیان این طرح حذف شدند، گفت: در مرحله دوم ۱۶ هزار و ۱۱۴ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همچنین دو هزار و ۶۵۴ نفر از متقاضیان آموزش و پرورش بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی در این طرح ثبت نام کردند.

حسینی در رابطه با شرایط متقاضیان گفت: متاهل بودن، زنان سرپرست خانوار و زنان مجرد بالای ۳۵ سال، نداشتن مالکیت ثبتی متقاضی و همسر، پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی) از شرایط لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.

وی یادآور شد: متقاضیان تایید شده طرح اقدام‌ملی مسکن برای واریز وجه اولیه تا ۱۵ روز برای مراجعه به بانک و تکمیل وجه خود مهلت دارند و متقاضیانی که در این ۱۵ روز نتوانند مبلغ را واریز کنند مهلت دیگری به آنها داده خواهد شد که در نهایت با واریز نکردن وجه این متقاضیان حذف خواهند داشت.

حسینی یاداور شد: تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت  ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

کد خبر: ۳۳٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha