۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در ایلام/ تلاش برای حل مشکل آب شهر ایلام
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در ایلام/ تلاش برای حل مشکل آب شهر ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در ایلام، گفت: تلاش برای حل مشکل تامین آب شهر ایلام ادامه داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نورالله تیموری ظهر امروز یکشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در استان به دلیل شرایط کرونا و گرمای هوا، افزود: افزایش دمای هوا و ویروس کرونا باعث افزایش مصرف آب در استان شده که شرایط را برای مردم  و شرکت آب و فاضلاب سخت کرده است.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش مصرف هم اکنون برخی از مناطق شهر ایلام با مشکلاتی مواجه هستند و با توجه به شرایط موجود شهر ایلام نیاز مبرم به ۲۰۰ لیتر در ثانیه افزایش آب دارد.

تیموری بیان کرد: برای کاهش مشکلات آبرسانی در شهر ایلام در هفته های اخیر ربط شبکه در چند نقطه حساس و تنظیم شیرآلات سطح شهر، اصلاح حدود سه کیلومتر از خط انتقال آب گل گل، احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی و....انجام گرفته که تا حدودی مشکل افت فشار شبکه در ایلام حل شود.

وی با بیان اینکه مقدار ۶۰ لیتر در ثانیه از خلاء کم آبی ایلام جبران شده است، گفت: سه حلقه چاه قدیمی جمعاً با آبدهی ۶۰ لیتر در ثانیه بازسازی و تجهیز شده و برای رفع مشکل کامل آب ایلام برنامه مدونی تدوین شده که در صورت تاًمین اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

تیموری اظهار داشت: تا سال گذشته ۱۴۰ روستا با تانکر سیار تاًمین آب می شدند که اکنون به ۲۲ روستا تقلیل یافته و علاوه بر آن ۱۸۹ روستا جیره بندی شده بود که اکنون در هیچ روستایی جیره بندی نداریم.

کد خبر: ۳۳٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha