۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
ثبت نام ۱۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی در ایلام/ پایش افراد آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

ثبت نام ۱۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی در ایلام/ پایش افراد آغاز شد

ایلام- کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به ثبت نام ۱۲ هزار نفر در طرح مسکن ملی در ایلام، گفت: ارسال پیامک به افراد واجد شرایط از دو روز پیش آغاز شده است.

علی اصغر کاظمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تمامی مراحل اجرای طرح مسکن ملی به خوبی در استان در حال انجام است و در حال حاضر ارسال پیامک به افراد واجد شرایط از دو روز پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به ثبت نام ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر برای این طرح، تاکید کرد: از افراد واجد شرایط تاکنون ۲۴۲ مورد افتتاح حساب، ۱۷۶ نفر فاقد شرایط لازم، ۷۱۸ نفر رد درخواست، ۸۲ نفر انصراف و ۲۴ مورد نیز آورده واریزی خود را انجام داده اند.

کاظمی با اشاره به ۱۰ هزار و ۵۲ واحد مسکونی در طرح مسکن ملی در استان، بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان که برای آنان پیامک ارسال شده است تا ۱۵ روز فرصت دارد، سهم آورده خود را پرداخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: این متقاضیان در مدت زمان ذکر شده پس از تشکیل پرونده باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جهت احداث واحد مسکونی خود پرداخت کنند.

کاظمی در مورد دیگر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که هنوز پیامک دریافت نکرده اند، گفت: این متقاضیان در مراحل بعدی پالایش احراز شرایط قرار دارند و به زودی برای انجام اقدام های مورد نیاز به آنان اطلاع رسانی می شود.

کد خبر: ۳۳٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha