۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
سهم کرمانشاه از طرح مسکن ملی ۱۲ هزار واحد است
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

سهم کرمانشاه از طرح مسکن ملی ۱۲ هزار واحد است

کرمانشاه- مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به اینکه سهم استان از طرح مسکن ملی ۱۲ هزار واحد است، گفت: عملیات اجرایی مسکن ملی در استان آغاز شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمانشاه، مسعود شریفی اظهار کرد: دولت در طرح اقدام ملی مسکن قرار است، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بسازد که سهم استان از این طرح حدود ۱۲ هزار واحد است که سه هزار واحد سهم شهروندان عادی و مابقی سهم کارکنان دولت و نظامی از جمله آموزش و پرورش و نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: مسکن ملی در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، پاوه، تازه‌آباد، جوانرود، روانسر، سنقرو کلیایی، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلان‌غرب ساخته می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: در مرحله نخست اجرای طرح ملی مسکن قرار است یک‌هزار و ۵۰۰ واحد در شهر کرمانشاه و یک هزار و ۶۳۰ واحد در دیگر شهرها ساخته شود.

وی ادامه داد: در مجموع بعد از اینکه سه مرحله ثبت‌نام بیش از ۳۷ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه نام‌نویسی کرده‌اند که با توجه به سهمیه ۱۲ هزار نفری استان کار پالایش به صورت جدی شروع شد که حدود ۲۵ هزار نفر ریزش خواهد داشت.

کد خبر: ۳۳٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha