۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
گازرسانی ۷۱ روستای کوهستانی بابل در حال طراحی است
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گازرسانی ۷۱ روستای کوهستانی بابل در حال طراحی است

بابل- مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی ۷۱ روستای منطقه کوهستانی شیخ موسی بابل در حال بررسی و طراحی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت گاز مازندران، جعفر احمدپور گفت: در حال حاضر از تعداد ۴۳۸ روستا قابلیت گازرسانی شهرستان بابل تعداد ۳۸۵ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و ۱۷ روستا نیز در مرحله  اجرا است.

احمدپور با اشاره به پروژه گازرسانی به ۷۱ روستا در منطقه کوهستانی شیخ موسی در حال بررسی و طراحی است، تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی بودجه برای گازرسانی به این منطقه نیاز می باشد و ۶ هزار و ۷۰۰ خانوار از این نعمت بهره مند خواهد شد.

علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه پروژه گازرسانی به مناطق کوهستانی بابل گفت: عملکرد شرکت گاز مازندران در توسعه گازرسانی در مناطق محروم قابل تقدیر است.

وی تصریح داشت: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر خواهد بود. 

قربانعلی ولیزاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه در سال های اخیر رشد بسیار خوبی در بحث گازرسانی صورت گرفته است گفت: با تلاش بی‌وقفه جهادگران شرکت گاز و با تامین اعتبارات لازم، روستاهای جدیدی نیز در برنامه گازرسانی قرار می‌گیرند تا شاخص برخورداری خانوار روستایی شهرستان به سطح مطلوب‌تری برسد.

فرماندار بابل با اعلام اینکه ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، بستر لازم برای هر نوع سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است، گفت: توسعه گازرسانی در مناطق بالادست می‌تواند ما را در توسعه‌ این شهرستان و جذب سرمایه‌گذار کمک کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه های زیربنایی شهرستان از جمله گازرسانی روستایی بی نظیر بوده است، گفت: این شهرستان در گذشته یکی از مناطق کم برخوردار از نعمت گاز به شمار می رفت که رفته رفته این محرومیت جبران می شود.

کد خبر: ۳۳٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha