۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه کنتور فهام در استان همدان نصب شده است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه کنتور فهام در استان همدان نصب شده است

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه کنتور فهام در استان همدان نصب شده، گفت: برای تکمیل پروژه نصب کنتورهای فهام یک هزار و ۹۰۰ دستگاه دیگر مورد نیاز است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و پیک بار اظهار کرد: این شرکت برنامه‌های خود را از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ با برنامه‌ریزی بهتر و شناسایی ظرفیت‌ها در تمام تعرفه‌ها شروع کرده و در ۱۵ خرداد ماه با همکاری مدیران و همکاران با همفکری و کار جمعی به گونه‌ای عمل کرده که تاکنون سقف مجاز استان رعایت شده و برنامه‌های پاسخگویی بار به شکل بهتر و دقیق‌تری در حال اجرا است.

وی افزود: در خصوص ادارات و دستگاه‌های دولتی با توجه به هماهنگی با استانداری و دستور استاندار برنامه‌ای تدوین و این برنامه قبل از شروع پیک به تمام ادارات و سازمان‌ها ابلاغ شد تا نسبت به مدیریت مصرف در بخش‌های سرمایشی و روشنایی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۱۲ هزار و ۵۰۰ مشترک دیماندی در استان همدان گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه کنتور فهام در استان نصب شده که در حاضر در سامانه MDM قابل مشاهده و مدیریت است و برای تکمیل پروژه نصب کنتورهای فهام یک هزار و ۹۰۰ دستگاه دیگر مورد نیاز است.

جمشیدی با بیان اینکه امسال ۸ هزار و ۵۳۷ مورد تفاهم نامه همکاری در این حوزه منعقد شده است، افزود: مجموع دیماند مصرفی این مشترکین حدود ۱۹۰ مگاوات است.

وی با اشاره به به اینکه سهمیه پاسخگویی بار شرکت ۷۷ مگاوات است، عنوان کرد: عملکرد پاسخگویی بار کنتورهای طرح فهام قابل رؤیت در سامانه MDM در ماه جاری به طور میانگین ۵۳ مگاوات و در خصوص مشترکین فاقد کنتورهای فهام حدود ۸ مگاوات و در مجموع عملکرد همزمان مدیریت بار در تمام طرح‌های همکاری معادل ۶۱ مگاوات بوده است.

کد خبر: ۳۳٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha