۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی راه اندازی می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی راه اندازی می شود

عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت ساماندهی عرضه محصولات بهداشتی از راه اندازی سامانه الکترونیکی توزیع اقلام بهداشتی در استان تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها با اشاره به ضرورت توزیع مناسب اقلام بهداشتی در استان تهران اظهار داشت: به منظور توزیع عادلانه ماسک و اقلام بهداشتی نیازمند شبکه توزیع مناسبی هستیم ضمن اینکه اولویت با تامین نیازهای استان است.
 
وی ادامه داد: شبکه توزیع مطمئنی نه تنها در مورد اقلام بهداشتی که در مورد سایر کالاها ضرورتی است که می تواند به بهبود وضعیت توزیع و عرضه کالا در استان تهران کمک کند که باید در این مسیر حرکت کنیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به اقلام بهداشتی با مدیریت صنعت، معدن و تجارت استان لیستی از نیازمندی‌های این دانشگاه ها و کارخانه های مدنظر تولید این اقلام در اختیار قرار گیرد که وضعیت آنها مشخص باشد و در مورد سایر مصرف کنندگان نیز باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.
 
عسگری سپس گفت: سامانه الکترونیکی توزیع اقلام و مواد بهداشتی مورد نیاز مردم با هدف توزیع عادلانه، جلوگیری از ازدحام در داروخانه ها و مراکز خرید و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان تهران راه اندازی می شود.

کد خبر: ۳۳٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha