۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
بودجه هزینه‌ای مرکزی فقط پاسخگوی پرداخت حقوق کارمندان و قبوض است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مرکزی:

بودجه هزینه‌ای مرکزی فقط پاسخگوی پرداخت حقوق کارمندان و قبوض است

اراک- یادگاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مرکزی گفت: بودجه هزینه‌ای مرکزی فقط پاسخگوی پرداخت حقوق کارمندان و برخی هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مانند آب، برق و سوخت است.

رقیه یادگاری در گفتگو با خبرنگار بازار، از بودجه عمرانی چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی استان مرکزی برای سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این بودجه نسبت به سال قبل حدود هفت درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در سال جاری در بودجه هزینه‌ای فقط پاسخگوی پرداخت حقوق کارمندان و برخی هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مانند آب، برق و سوخت است گفت: امسال اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای کشور ۳۱ درصد افزایش پیدا کرد و افزایش این اعتبارات در استان‌ها با افزایش پنج و نیم درصدی و در استان مرکزی با افزایش هشت درصدی این اعتبارات مواجه بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان‌های کشور هفت درصد و این بخش در استان مرکزی با افزایش شش و هشت دهم درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال ۳۵ درصد از عوارض آلایندگی باید به صندوق محیط زیست واریز شود، گفت: تحقق این امر مهم می‌تواند منابع مالی مناسبی را برای استان مرکزی به وجود آورد و انتظار می‌رود، اداره کل محیط زیست استان برای این امر مهم تلاش کند.

یادگاری عنوان داشت: برنامه جهش تولید باید در قالب یک سند و از تشکیلات اجرایی خاص خود و کنترل، نظارت و پایش برخوردار باشد و ستاد فرابخشی در استان به منظور رصد و پایش این سند تشکیل شود.

کد خبر: ۳۳٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha