۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
هرمزگان پیشرو در تولید و پخش برنامه‌های آموزشی رادیویی ویژه تعاونی‌ها
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

هرمزگان پیشرو در تولید و پخش برنامه‌های آموزشی رادیویی ویژه تعاونی‌ها

بندرعباس- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از همکاری این اداره کل با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تولید و پخش برنامه های آموزشی ویژه تعاونی ها بعنوان استان پیشرو خبر داد.

هادی ابراهیمی در گفتوگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری برنامه های آموزشی حضوری ویژه شرکتها و اتحادیه های تعاونی، این اداره کل در راستای اجرای برنامه های آموزشی تعاونی ها ، اقدام به انعقاد قرارداد با جهاد دانشگاهی مرکز هرمزگان و صدا وسیمای مرکز خلیج فارس برای تولید و پخش برنامه های آموزشی مورد نیاز تعاونی ها کرد.

وی افزود: دوره آموزشی با عنوان «بازآموزی مقررات بخش تعاون» با تدریس مدرسان متخصص در این حوزه در قالب برنامه «صدای تعاون» هر روز از ساعت ۱۷ به مدت ۲۵ دقیقه از طریق رادیوی خلیج فارس به فرکانسهای موج اف ام ردیف ۹۴.۲ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۶۲۱ کیلوهرتز پخش می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مراحل تاسیس و ثبت شرکت های تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها، مراحل ثبت تغییرات در سامانه جامع، نحوه تکمیل اساسنامه و تغییرات ایجاد شده با در نظر گرفتن قانون جدید بخش تعاون، آشنایی با  مهم ترین تغییرات اعمال شده در قانون بخش تعاون، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با وظایف هیئت مدیره، بازرسان و مدیرعامل تعاونی ها را از مهمترین عناوین وسرفصل های آموزش داده شده در این دوره عنوان کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: پس از پایان پخش برنامه های آموزشی، آزمون مربوطه از طریق سامانه آموزش مرکز جهاد دانشگاهی (مجری) برگزار و به فراگیرانی که حداقل ۶۰ درصد امتیاز لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه آموزشی معتبر اعطاء می شود.

قابل ذکر است که اطلاع رسانی زمان پخش برنامه های آموزشی رادیویی به اعضای شرکت های تعاونی از طریق صدا و سیما، پیامک، شبکه های اجتماعی مجازی، جهت ترغیب و تشویق آنها به شنیدن برنامه و بهره مندی از کلاس آموزشی انجام گرفته است.

همچنین فایل آموزشی این دوره در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی برای دسترسی آسان تعاونگران بارگذاری شده است.

کد خبر: ۳۳٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شیلا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
      0 0
      خبر روابط عمومی رو در گفتگو زدید ؟؟!!!