۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
مرکز رشد و فناوری عسلویه به زودی راه اندازی می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

مرکز رشد و فناوری عسلویه به زودی راه اندازی می‌شود

بوشهر- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: پیشرفت کشور در گرو توسعه مراکز رشد و فناوری است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به آماده سازی مقدمات راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه گفت: مراکز رشد و فناوری برای  نیل به توسعه یک ضرورت مهم برای کشور است و این منطقه نیز به واسطه ظرفیت های بالای آن و همچنین وجود صنایع بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت بهترین نقطه برای راه اندازی این مرکز است.

 خرمدل تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه کشور را در گرو فتح قله های علم و دانش دانست و افزود: خام فروشی و واردات برخی محصولات که ظرفیت و توان تولید آن در کشور وجود دارد برای توسعه یک ضعف جدی محسوب می شود و ما باید به کمک شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و فناوری، زنجیره تولید و ساخت تجهیزات کلیدی صنایع را در کشور آغاز کنیم.

وی افزود: در آینده ای نزدیک با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر تفاهمنامه همکاری راه اندازی مرکز رشد و فناوری عسلویه منعقد خواهد شد و  امیدواریم این مرکز یاری بخش صنعت نفت در تکمیل زنجیره تولید محصولات و تجهیزات در کشور باشد.

کد خبر: ۳۲٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha