۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بزرگ‌ترین پروژه گردشگری استان سمنان اختصاص می‌یابد
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بزرگ‌ترین پروژه گردشگری استان سمنان اختصاص می‌یابد

سرخه- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه مجموعه گردشگری سرخه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گردشگری این استان است، گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی جمال بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع گردشگری سرخه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه تخصیص می‌یابد، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی تفریحی خدماتی گردشگری سرخه در زمینی به مساحت  ۲۴ هزار مترمربع و با زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های گردشگری استان سمنان است، تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از آن زمینه توسعه و پیشرفت را در سطح استان فراهم می‌سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در آذرماه سال ۹۷ به تصویب رسید، یادآور شد: ارائه خدمات پذیرایی مانند رستوران و کافه از بخش‌های مهم این مجتمع گردشگری است.

جمال با اشاره به احداث کتابخانه، موزه، سالن چندمنظوره، کلاس و کارگاه‌های آموزشی در این مجتمع بیان کرد: نزدیکی به پلیس‌راه سرخه و قرار گرفتن در مسیر مسافران و زائران حرم مطهر رضوی مهم‌ترین ظرفیت برای ایجاد درآمدزایی و سودآوری از احداث این مجتمع است.

کد خبر: ۳۲٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha