۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
اختصاص بسته دوم حمایتی گردشگری
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد

اختصاص بسته دوم حمایتی گردشگری

تیموری، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای بسته دوم حمایتی گردشگری در موج دوم شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، ولی تیموری در نشست مدیران کل استانی با تاکید بر این که مدیران باید نظارت جدی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اقامتی و هتل‌ها داشته باشند افزود: برای دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی تاکنون حدود ۸ هزار نفر از مالکان مراکز اقامتی و هتلداران ثبت نام کرده اند که پرونده آن‌ها در بانک‌های مرتبط در دست بررسی است.

وی گفت: بررسی ثبت نام مراکز اقامتی و هتل‌هایی که بیمه ندارند نیز تا پانزدهم مرداد ادامه دارد و این مهلت تا پایان مرداد تمدید می‌شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: هتل ها، مُتل ها، مهمانپذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی نیز مشمول تسهیلات هستند و اگر در قالب ثبت نام واحدهای بیمه‌ای موفق به ثبت نام نشده اند این امکان برایشان فراهم است.

تیموری گفت: با وجود شیوع موج دوم کرونا به سمت تعطیلی بسیاری از مراکز گردشگری می‌رویم که به همین دلیل با رئیس جمهور مذاکراتی داشتیم و از ایشان برای اختصاص بسته حمایتی گردشگری به فعالان این حوزه قول‌های مساعدی گرفتیم.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید با قوت پی گیری شود تا شاهد پلمپ و تعطیلی اقامت گاه‌ها و مراکز گردشگری نباشیم.

کد خبر: ۳۲٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha