۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
عسلویه سبز می شود

عسلویه سبز می شود

نشست همکاری‌های مشترک سازمان جنگل‌ها با وزارت نفت با هدف توسعه و گسترش فضای سبز منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی (عسلویه) در محل سازمان جنگل‌ها برگزار شد و طرفین بر توسعه فضای سبز این مناطق تاکید کردند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، خسرو شهبازی در نشست مشاور عمرانی وزیر نفت و ناظر مدیریت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، بر همکاری مشترک و گسترش فضای سبز منطقه پارس جنوبی تاکید شد.

شهبازی ضمن تأکید بر گسترش فرهنگ منابع‌ طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی افزود: ایجاد فضای سبز، تلطیف هوا، تقویت سفره‌های زیر زمینی از طریق کنترل روان آب، کنترل فرسایش خاک و تبادل دانش و تجربیات از سوی دو دستگاه، مورد هدف این طرح در مناطق نفت خیز کشور است.

در این نشست که محمدرضا شمسایی مشاور عمرانی وزیر نفت و علی اوسط منتظری معاون سال‌های نه چندان دور سازمان جنگل‌ها در امور جنگل و مشاور حال حاضر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز حضور داشتند، علی اوسط منتظری به اهمیت پوشش گیاهی و توسعه فضای سبز در مناطق نفت خیز کشور تاکید کرد و افزود: وزارت نفت جنگل‌کاری و گسترش پوشش گیاهی و فضای سبز در مناطق ویژه اقتصادی و نفت خیز کشور را به عنوان یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی پذیرفته و بر اجرای آن پافشاری دارد.

وی افزود: در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی مقرر شد توسط وزارت نفت بخش گسترده ای از مناطق توسط گونه های جنگلی و بیابانی نهالکاری شود.

کد خبر: ۳٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha