۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
زیان ۲۵۰۰ میلیاردی صنایع چوب و کاغذ/۱۰ هزار مترمکعب چوب وارد کردیم
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

زیان ۲۵۰۰ میلیاردی صنایع چوب و کاغذ/۱۰ هزار مترمکعب چوب وارد کردیم

ساری - مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران، زیان انباشته این شرکت بزرگ و تولیدی را دو هزار و ۵۱۰ ریال و سرمایه آن را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی حسین‌پور بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت این کارخانه ۱۷۵ هزار تن بوده اما با ۴۰ درصد در حال کار است، افزود: میزان زیان انباشته شرکت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد برآورده شده است.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر استراتژی استفاده از چوب های بافی، درختان شکسته و افتاده و واردات چوب از خارج را در دستور کار داریم، اظهار داشت: برای تامین سرمایه نیز جلساتی با مسئولان داشتیم و قرار شد برای جلوگیری از خروج ماده ۱۴۱ اقدامات حمایتی صورت گیرد.

وی با اظهار اینکه ۳۲۵ میلیارد تومان از طریق ارزیابی دارایی ها، آورده نقدی و مطالبات سرمایه شرکت را افزایش دادیم و اکنون به ۴۸۰ میلیارد تومان رسیده است، ادامه داد:امیدواریم با اجرای ماده ۱۴۱ و استفاده از تسهیلات بانکی و مفاصا مالیاتی بتوانیم سبب رشد و بالندگی صنایع چوب و کاغذ شویم.

حسین پور، میزان بدهی سازمان جنگل ها به صنایع و چوب و کاغذ را ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جنگلداری اعلام کرد و گفت:عدم پرداخت مطالبات از سوی سازمان جنگل ها در حالی است که برای تامین سرمایه درگردش با مشکلاتی مواجه هستیم.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با عنوان اینکه خرید چوب برای تامین مواد اولیه را طبق قانون انجام داده ایم، گفت: در حال حاضر برای تامین چوب از چوب های باغی و زراعت چوب بخش خصوصی استفاده می کنیم.

وی درباره واردات چوب نیز گفت: طبق برنامه ۱۰ هزار مترمکعب چوب از روسیه وارد کردیم و در حال تخلیه از دو کشتی در بنادر است.

کد خبر: ۳٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha