۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
پرداخت تسهیلات کرونا به هزار و ۷۴۰ نفر در استان ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد

پرداخت تسهیلات کرونا به هزار و ۷۴۰ نفر در استان ایلام

ایلام- شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از پرداخت تسهیلات کرونا به یک هزار و ۷۴۰ نفر در استان ایلام خبر داد و گفت: ایلام در پرداخت این تسهیلات رتبه اول کشور را دارد.

شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار به ارائه گزارشی از نحوه پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از کرونا پرداخت و از تمدید این تسهیلات تا ۱۵ مرداد ماه خبر داد و گفت: استان ایلام با ثبت نام هشت هزار و ۲۳۱ پرونده و پرداخت تسهیلات به یک هزار و ۷۴۰ نفر در کشور اول است.

وی گفت: سهم استان ایلام از تسهیلات حمایتی ۲۱۶ میلیارد تومان است که تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

شیرخانی بیان کرد: برای واحدهای کسب و کار ۱۲ میلیون تومان، برای واحدهای کسب و کاری که در رسته های تعطیل شده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار دارند، به ازای هر شاغل ۱۶ میلیون تومان و برای رانندگان مسافربری (خویش فرمای بیمه پرداز) مبلغ شش میلیون تومان تسهیلات تعیین شده است.

وی عنوان کرد: بر اساس گزارش رسمی مرکز آمار ایران از وضعیت بیکاری کشور در بهار ۹۹ استان ایلام پس از استان های خراسان جنوبی و اردبیل، سومین استان موفق در کاهش بیکاری بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: نرخ بیکاری استان ایلام در بهار ۹۹ عدد ۶.۵ را نشان می دهد که این میزان ۳.۳ درصد پایین تر از میانگین کشوری ( ۹.۸ درصد) است.

وی گفت: نرخ بیکاری بهار ۹۹ استان نسبت به بهار ۹۸ که ۹.۴ بود ۲.۹ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۳۲٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha