۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
قطعی گاز در مازندران نداریم/ احتمال افت فشار گاز
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با بازار:

قطعی گاز در مازندران نداریم/ احتمال افت فشار گاز

بابل - مدیرعامل شرکت گاز مازندران بااشاره به کاهش دما و رشد مصرف گاز در استان گفت: تاکنون مشکل قطعی گاز در استان گزارش نشده است.

جعفر احمدپور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مصرف روزانه ۳۶ میلیون مترمکعب گاز در استان اظهار داشت: اگر فرایند مصرف گاز به این شکل باشد احتمالا ممکن است سبب بروز و افت فشار گاز شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل کمبود و قطع گاز در استان گزارش نشده است، خواستار همکاری مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز شد و گفت: در صورت افت فشار گاز مجبور هستیم گاز ادارات، صنایع و سی ان جی ها را محدود کنیم.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز بهترین درجه حرارت را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و از مشترکان خواست تا نسبت به رعایت الگوی مصرف گاز توجه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما خواستار اولویت قراردادن صرف جویی در مصرف گاز شد و گفت:اگر هر مشترک یک درجه شوفاژ یا بخاری را یک درجه کمتر کند سبب صرفه جویی تا پنج مترمکعبی گاز خواهد شد.

احمدپورهمچنین با اشاره به فعالیت ۱۲۲ جایگاه سی ان جی برای سوخت خودورهای دوگانه سوز در استان، افزود: میزان مصرف گاز سی ان جی نیز در استان پس از اصلاح قیمت بنزین ۵۰ درصد بیشتر شده است.

کد خبر: ۳٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha