۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
سرمایه‌گذاری ۱.۲۵ هزار میلیارد ریالی در معدن زیر زمینی سولفوره انگوران
همزمان با سفر معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

سرمایه‌گذاری ۱.۲۵ هزار میلیارد ریالی در معدن زیر زمینی سولفوره انگوران

زنجان- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ، به معدن زیر زمینی سولفوره انگوران اشاره کردو گفت: برای این طرح هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و هزار و ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، وجیه الله جعفری صبح چهارشنبه در سفر یک روزه با معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ، با بیان اینکه ماده معدنی سولفوره در تولید شمش روی کاربرد دارد،گفت: سعی شده در اکشتفات معدنی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی اشتغال ایجاد شده معادن را بسیار مطلوب اعلام کرد و یاد آور شد: اشتغال در بخش معدنی در سطح کشور  خوب است.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، به معدن زیر زمینی سولفوره انگوران اشاره کرد و گفت: برای این طرح یک هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و یک هزار و ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی شده است.

جعفری با بیان اینکه با بهره برداری از این معدن، سالانه ۱۲۰ هزار تن کانسنگ استخراجی سولفوره، مخلوط سولفوره-اکسیده و اکسید با عیار ۲۵ درصد روی و دو درصد سرب تولید خواهد شد، اظهار کرد: ۸۰ درصد تجهیزات این طرح بومی سازی شده است. 

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این معدن برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است، گفت: شرکت معدن زمین به عنوان مشاور و ناظر و قرارگاه خاتم -هلدینگ تخصصی صنعت و معدن- به عنوان پیمانکار این پروژه بودند.

کد خبر: ۳۲٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha