۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
۱۵۵۱ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

۱۵۵۱ پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شد

زنجان- ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: طی چهار ماهه سال جاری یک هزار و ۵۵۱ پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار بازار به آمار پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کردو گفت: طی چهار ماهه سالجاری هزار و ۵۵۱ پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پرونده های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان رشد داشته است، اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلف ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، گفت: طی این بازه زمانی گران فروشی ، عدم صدور فاکتور بیشترین تخلف این پرونده ها بوده است و در این میان تعزیرات حکومتی در بازرسی  از واحدهای صنفی و خدماتی جدی است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، با بیان اینکه تمام بازرسین و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده باش هستند و هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات در شرایط امروز جامعه که با کرونا مواجه هستیم ممنوع است، ابراز داشت:  تعزیرات حکومتی استان زنجان با هر گونه گرانفروشی و افزایش قیمت کالا  مقابله کرده و با متخلفین برخورد می کند. 

ممیزی ابراز کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند. 

وی افزود: طی سالجاری هم تعزیرات حکومتی استان از انبارهای کالا و خدمات خم بازرسی های محسوس و نامحسوسی داشته است.

کد خبر: ۳۲٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha